Ett jäkla MECKT med allt

Var och hälsa på min gamle käre vän Helen och tittade på Beck. Vi kom i unifund med att Martin Beck och min mamma har samma näsa ;P Haha! Vi löjlade oss såklart, det vi gör när vi umgås.. Fick in ett par fräcka bilder också ;) Nu sitter jag efter allt slit med städning och bilåkande och käkar mandariner ;) Ska vara bra med C-vitamin tror jag bestämt. Jag har blivit beroende av tradera tror jag:P Så fort jag ser något schyst så ska ja ha´t!! Så är det bara! Nej nu ska jag fortsätta smaska på mina mandariner 
Heey                                                               


                                                           Helan fick ett  par rejäla blåmärken efter fredagens bravader ;)



                                                                                                            Trolle, Helans katt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0