Juletid

Julen har vart rätt okey faktiskt. Har haft trevligt med släkten. Var hos mormor på julafton och sov där. Fick fina julklappar :D Ett rosa tangentbord av min älskling..Jag=Rosa..Sen fick jag en jättemysig morgon rock..och lite annat fint! Kom hem igår och gick ut på krogen här i Norrtälje. Blev inte mobergs eftersom vi inte trodde vi skulle komma in där då de säkert va fullt. Vi gick istället till teatern. Va himla skoj där, förutom de dryga människorna, en av dem var turk. Ursäkta men jag tycker verkligen inte om dom. Han tjatade på mig om jag visste vad jag var värd?! :O Ehh..Whaat, vem snackar så? Som att han är värd så mkt bättre för att han kommer från Förenade arabamiraten typ!? De ligger långt åt helvete, jag har vart där en gång..Tänkte så här: Jag vill ha bort sånna där människor från svenska samhället, de bara förstör och är dryga..men kom ju på sen att jag inte får rösta på sverigedemokraterna ändå för jag e ju inte heller svensk :P Haha klockrent! Japp alla har sina fördomar.....Kom hem och mådde förbaskat illa.. Men drack mkt vatten så mådde bra imorse..13.30 :P Då jag vaknade..


Har precis vart på middag hemma hos Carina och Mats och sedan svängde jag och Jerry förbi på en kaffe hemma hos Helan, väldigt trevligt. Matte fick massa trisslotter eftersom han fyllt år, kom ej på något br att ge så det fick bli lite lotter. Men han såg ju knappt när han skulle skrapa..Nästan så att han skrapade den lilla rutan man inte får skrapa..Han vann till slut 25 spänn utav 8 lotter :P

Vill lägga upp bilder men de går ju inte då jag inte har min dator..Ska se om ja kan fixa det här, det är ju inte roligt att ha en blogg med massa text men inte men nån jäkla bild. Ska se om jag "får bukt med det här" haha. Tar med en bild jag redan sparat på denna dator istället..Har tjatat hela julen här om att "Det är ett jäkla meckt med allt" så nu har halva släkten fått det på hjärnan.. Haha
!!

PROSIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0