KRYSSNING IGEN!

Kom hem från städningen nyss och kom på att jag bara måste skriva om båtresan. Kryssningar äger. Denna gång vart det lite halvdant planerat. var först meningen att vi skulle dra på Mobergs. Men det fanns hytter kvar och Helan hade en fribiljett så vi tog han! På vägen till Sthlm brann en bil i rösa som jag och frugan var tvugna att fota! tio min senare börjar vår bil krångla. Verkar som att vi kört på nåt utan att fatta..Någon mojjäng som lossnat under huven som vi fick mecka och ha oss för att få fast. Vi satte på varningsblinkers på E18 och tänkte fan att vi inte har reflexvästarna med oss nu när vi behöver dom!

Helan och ja åkte själva på båten då morsan var alldeles för stressad för att kunna hinna packa, tvätta håret och koka ägg som hon skulle ha med sig och gud vet allt. Så min kära mor fick vara hundvakt åt Gizmo medans vi var iväg till Finland på ett äventyr. Det slutade med att morsan hade blivit utskälld för att vara djurplågare av någon arab..Som sagt att hon drar för mycket i hunden, men morsan var helt inställd på att det var hunden som drog :P Haha.

Har inte haft så roligt på kryssning på länge ska jag säga
. Denna gång var inte båten full av turkar iaf! Kanske en som råkade hamna med på bild :D Vi träffade några sköna lirare från Finland! Vi lyckades ta ett par bra bilder denna gång, de vart inte så suddiga! Helen mådde dåligt hela resan i princip så hon skulle knappt med upp till dansgolvet från första början. Vilket jag sa åt dem finska pinnarna att följa med mig till hytten för att få liv i kvinnan. Efter mycket om och men pallrade hon sig upp. Vi hade suttit i hytten sedan båten gick från hamn typ 19.15 till kl 00.30 eller nåt.
Folk vart förbannade på oss när vi tjatade om att han luktar ju skit i hugget och att det var ett jäkla meckt med allt..

En liten unge sprang runt på dansgolvet och gjorde sina breakdansmoves :P Dansade med han och sen va det en tjej som satt i rullstol som hade med sig tre assistenter för att kunna åka båten som jag också dansade med.. När jag gick ner till Helan i hytten kom jag att tänka på att jag enbart har dansat med en liten unge och en tjej i rullstol. Vilken kombination! Här kommer lite pics ;D *Undrar vem som ser dum ut nu då*


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0