*Skidweekend *

Fy sjutton vad jag sitter och drömmer mig bort då ja tänker på en skidweekend! Så längesen jag var uppe till fjälls och plogade backarna med skidorna ;) men inga svarta backar denna gång..haha..synd bara att Helan inte tycker om skidåkning. Hörde att hennes morsa tvingat in henne i skidskola en gång ;)

Det råkade ju hända en liten incident då vi åkte på resa med skolan på högstadiet..jag, ida, issa och lilla Helen..Helen visste knappt hur man stannade så utflaxandes med armar och ben som såg ut at gå av i split ryker hon in i buskarna och krockar med några rör :P Då hade vi roligt..
Vill verkligen åka..Ser på tv:n att Reine och Mimmi i fjällen går på söndag! Måste se..Fast jag såg den för inte många veckor sen..Sen går ju den absoluta måste se filmen på samma dag! Heartbreak Hotell !! Inte på tal om Ogifta par, Drömkåken och Tomten är far till alla barnen! Bra filmer det med. Måste titta på Tomten är far till alla barnen nu bara för det, var så längesen! Fan nu är nudlarna slut..

Skidweekend goodbye


Issa och jag för nåt år sen då vi hade shoppat på rea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0