Tradera shopping

Som sagt har ja ju bevisat att mitt shoppande på tradera är lite beroendeframkallande. Men det går ju inte att slita sig. Har lyckats få hem två saker jag köpt. En BH som inte passade runt i ryggen tyvärr, även om det var min stlrk 65G. Det är ju olika på märken också. Den andra var en french maid klänning. Lite av sexigt stuk. Ascool! Sen köpte jag en pälsväst från BIK BOk som borde komma nästa vecka samt en julklänning tajt och kort, utmanande ;) haha! Men de har nog tagit ca tre veckor sedan ja pröjjsa :S Eller så har jag otur som alltid och så kommer plagget bort på posten eller nåt! Skulle just va typiskt..Men! Nu är det inte så ännu iaf...Har precis mailat och frågat vad som är på tok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0