Uppdatering

Fasen va längesen jag skrev här, min dator e kass och stänger av sig hela tiden så man vågar ju knappt skriva nåt så allt försvinner innan man hinner ladda upp det. Var förra veckan i Sthlm en sväng på möte på München Bryggeriet. Ska förmodligen göra en broyschyr till dom ang deras danskurser. Vara ett ansikte utåt alltså. Jobbade torsdagen och sen på fredagen vart det röj med Helan och på Mobergs. Har bärjat på mitt städjobb för att tjäna lite extra kosing. Kom just från serveringsjobbet nyss också.. Rätt halt nu på vägarna när det fryser på. Var hundvakt åt Elsie idag också så vi tog en sväng ute på promenad med Jerry och hans morsa innan jobbet. Hade planerat kryssning här nu med hela högen men Helen kunde ej få ledigt från sitt jobb på fredag så det sket sig...vi planerar att dra iväg den 26:e istället. Nu har jag precis vart så dum att jag råkat betala ett plagg jag köpte på Tradera två ggr!! Mitt nötskal! Får ringa Nordea imorgon.
Köpte en BH i min strlk från tradera häromveckan dessutom. Den passade såklart inte även om jag äntligen hade hittat min strlk , trodde jag*.





Helan och jag hittade en varningstriangel vid sidan av vägen
 på väg hem från Mobergs i fredags.



En bild från promenaden idag på sööööta Elsie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0