Allt i kras

Det började med bilen, Skiten startade inte imorse såklart när jag äntligen fixade skiten igår kväll. Jag och Jerry stod och meckade hela kvällen kändes det som. Va jättetrött imorse när jag vaknade! Mensvärk, glömde tampongerna och fick kuta ut till bussen som jag missade. Som tur va hade ja iallafall inte glömt ipren :P
 Kom äntligen fram till jobbet med en 20 min senare buss!! Då jag väl är där så tappade jag ut glas som kraschade i golvet.. Jag fick som tur var skjuts hem av Jerry och hans mamma som kom och hämtade mig.
 Men annars hade jag fått gått nån kilometer och stått occh väntat ute i regnet på bussar, samt byta hit och dit :P
Verkligen inte min dag idag alltså!!!
Ska dessutom jobba imorn så jag tjänar ihop lite kosing men kom sedan på efter jag tackat ja att jag har möte! Ärthjärna, typiskt mig att alltid glömma möten.. Gick inte till fotosessionen igår heller. Måste boka om..
Men ska snart ut o mecka igen med bilen, sätta batteriet på laddning.. Äh Lars fixar han kan de där :P
Vi hörs!
GOODBYE


Hittade en bild från Eskilstuna när jag var hos Jenny. Vi var ute på Lotus på kvällen och Bingo Rimér var där med hans tjej från Los Angeles. Hon står till vänster. Vet de sjutton vad ja inte drar in magen för :P Ser nästan ut som ja har bulle i ugnen ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygg bild!!!...HiHi fan va kuul vi hade! saknar dig som fan Maria!! pusss

2008-12-05 @ 08:37:46
Postat av: Jenny

Du måste komma hit snart och festaaa!!! pusss

2008-12-05 @ 08:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0