Fotosession Skogås

Tjolahopp!
Nu va det två dagar skrev nåt..Igår var jag och Jerry på fotosesison i Skogås! Väldans skoj va det! En Make up artist som går utbildning just nu var med och sminkade mig :D Attans vad rolig hon var! Utan henne hade det inte blivit bra alls :D
VIlken skön människa! Hon heter också Helen precis sommin vackra mö Helan!....
Fotografen hade en egen studio hemma i sitt vardagsrum. Han hade en svart bakgrund och bilderna vi tog vart bra och det var så kul när Helen och Jerry var med. Det blev inte så spänt utan vi löjlade till oss och fick ett par schysta bilder!
Kommer att lägga upp dom på
www.modellbilder.se om ett par dagar!
Vi hittade knappt dit först utan jag hade råkat skrivit centrumvägen på GPS:n istället för centrum där vi skulle hämta upp Helen! Typiskt mig* VI åkte hem rätt sent och jag mådde jättedåligt när vi var på väg hem, Kände nästan att jag skulle spy. Klantig som ja var hade varken jag eller Jerry ätit på hela dagen.. SÅ vi fick inte i oss något förrän halv tio på kvällen.. Redan på bilresan hem började jag må bättre. Vi svängde förbi Mac Donalds..
Idag skulle jag egentligen haft en fotosession vid Globen men jag var så trött så jag orkade inte. Får boka in en annan dag!!
Imorgon ska jag jobba och idag bara ta de lugnt.. Ska till dokton imorn också kom jag på..Det får man ju inte glömma när man har fått vänta så länge på att få tid.

//Gulis


Elsie så söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0