Fredag!

Igår träffades jag och Helen för att fika samt för att hon skulle undervisa mig hennes gamla jobb.
Vilket o andra sidan inte var svårt, men ett par städningar i veckan och få ett par lök extra i månaden ;) ja varför inte..

Skulle på möte idag också hos Münchenbryggeriet kl 15 men blev en aning försenad. Kom äntligen iväg.
Kommer till Söderhall och ska tanka, då lägger bilfanskapet av!
Vart ju inga möten för mig idag, utan bara att be om hjälp av en gutte på macken och sedan bege sig hemåt.

Kommer hem och datorn la av, tänkte va sjutton nu då, jag som trodde att detta kunde va en bra dag då bilen iallafall fungerade att starta imorse..
Jaja, nu fungerar skiten iallafall.. Var hundvakt åt Elsie jag och Jerry en liten stund på eftermiddagen och Fräs var på hugget som vanligt på Elsie.


Har verkligen fått hjälp via modellbilders hemsida genom att få bilder att skicka vidare till olika tidningar och jobb jag sökt..
Hörde av mig till FHM för ett antal veckor sedan...men fick inte svar på mitt sista mail då jag skickade med bilder.
Attans tänkte jag då sket sig det också..Men!!
Imorse tittade jag på min andra mail och jag hade då fått ett mail av FHM!
Så snart skulle vi boka ett möte! Fy fan va kul om jag får säga så! Vill verkligen detta!
Det sägs ju att alla modeller som viker ut sig, hamnar i ett så kallar "fack".
Men drivs man av sin vilja ska man strunta i vad alla andra säger! Bara att köra på..
Dagen slutade iallafall bättre med mailet än att både datorn och bilen lag av!

Har precis fått upp fotosessionen sen då jag var i Skogås för två veckor sen :D
Bilder kommer i annat inlägg annars gå in på denna länk!
http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=29931


Nu är ja riktigt hungrig så måste käka
adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0