Helgen

Ska summera helgen på bästa sätt om jag kommer ihåg vad jag gjort :P
I fredas tog jag det bara lugnt men på lördagen gick jag ut med kim och hennes jobbarkompis på Mobergs..
Var inte så fullsmockat där men det var ju inte löning heller!
Kommenterade även en bild på en av bilderna på mobers hemsida.
 Han var inte med i bilden utan stod lite mer i bakgrunden.
http://www.mobergsbar.se/popup_bild.aspx?id=13099
haha för kul att driva om folket i bakgrunden när man i själva
verket ska skriva om de som är på bilden.
På söndagen träffade jag Lina min kusin! Väldigt trevligt må ja säga. Vi gick in på Åhléns och sen drog vi vidare och fikade på flygis.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0