Sexparty!

Har precis haft mitt första sexparty! Var skit kul! Fick lite grejer sålda! Detta borde jag nog köra lite som extraknäck ibland!
Känner mig jättepigg och ska nog gå ner och göra lite mat :D Kollar in Fräskatten som ligger här i sängen och piper..
Även fast man inte rör honom så blir låter han.. Men han kan inte riktigt få till det där ljudet
MJAUUU!
Utan det blir mer
MJA..
Fick ett roligt mess från någon främling till karl som skrev:
"
Jag såg dig i Mooretidningen, höll på att trilla ur soffan"
Haha den skönaste kommentaren jag fått om dessa bilder!

Jaha ska sova om ett tag, ska jobba imorgon... Men först ska jag och Jerry min söta pojkvän gå ner och laga oss lite mat!
Jag undrar om Helan glömde höra av sig idag??!! Jag har ju glömt mina bilnycklar i hennes bil i lördags så hon skulle komma till Norrtälje idag och vi skulle ses för att ja skulle få tillbaks dom..
Men ja ringer henne imorn, vill inte väcka henne nu, då hon brukar få chock när hon sover och det börjar ringa!

Sökte dessutom jobbet på Castingen för AXE reklamen, vilket inte blev någon höjdare..kom inte med :( Men det är bara att tugga igen och köra på! Såg nyss att dom sökte nya bruttor till www.fhm.se så jag skrev ett mail! Får se vad det blir av detta..

Hittade lite bilder från ett par veckor sen då det blev lite röj innan Mobergs ;)
och såklart några biiilds på Fräskatten!




Dom två svartingarna på varsin ände :P Någon som kan gissa vart?!
(Dom syns ju fan knappt)



Älskar dig Jerry!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0