Söndag

Nu har jag skrivit nåt varje dag denna helgen. Kanske för att jag inte gör någon annan nytta.. måste, jag menar jag MÅSTE börja gymma nu!!! Fan om jag ska komma någon vart så får jag ju fan ta fart på detta..Inga ursäkter sätt igång nu! Men får se till att äta bättre så jag orkar hålla igång hela tiden. Vaknade sent idag, som alla andra dagar.. halv ett.. Jag vet att någon ringde imorse men orkade inte svara. Fick ett ryck i armen och slog till cp nerven!! Aj som fan alltså.. typiskt min otur då. Sitter i sängen och nyser här. Kallt är det även om ellementena är på! Min bil har gått sönder så parkerade den på gården här utanför.. det verkar vara som att generatorn är paj.. Attans och inga vinterdäck är på heller :P
Det har fortfarande snöat hela natten och man har hört plogbilarna när dom kört förbi och plogat.
Imorn måste jag åka och ta blodprov för min järnbristanemi. Innan kl tio på morgonen! Hoppas att jag orkar upp haha..




Hoppas att FHM hör av sig snart!
Måste bara skriva det här till alla så ni fattar.. Vill verkligen det här! Bryr mig inte om dom som tycker illa om mig för att jag vill göra det här. Vill visa att det är inte vem som helst som hamnar i " ett fack" som det kallas..Det behöver inte vara dåligt, utan bara ett bevis på att man visar vad man själv vill och är ute efter här i livet. Ska vi styras av personer som berättar för oss hur vi ska agera och vad vi vill göra med våra liv? Vi föddes väl inte för att bli lärda av personer saker som vi själva måste lära oss och ta del av?

Jag tänker inte lyssna på någon annan än mig själv vad jag vill för en gångs skull, det jag blir lycklig av. Känns som om jag lytt något hela livet och inte sagt till för att "Fröken Okker" inte haft något skinn på näsan. Men nej nu får det räcka, tycker man om någon är man glad för dennes skull att just den personen har lyckats med det som har eftersträvats! Man måste bevisa för alla att man kan, att man vill och att man skiter i vad andra tycker!!

Jag tänker visa att detta "fack" inte är något negativt utan något som faktiskt gör mig glad att få ta del av.. det kunde lika gärna ha varit något anant jag ville göra, men så är det inte.. Något som inte är lika accepterat av folket idag..kanske jag hade velat bli modell för vanligt mode i H&M:s katalog, eller att bli pilot, lasta sopor eller städa hytter...men just glamourmodell, att visa sin kropp är inget fult. Har man något fint ska man väl få chansen att visa det också?

Förr i tiden var det säkert tabu men nu kommer bara bra kommentarer av människor som är glada för att någon brinner för något. Så ni som verkligen vill något skit i alla andra vad dom tycker! Man lever ju som sagt var bara en gång, och ska man lyckas ska man göra det nu..Jag vill inte sitta och vänta på att livet går, kroppen är nog inte mycket i trim när man blir äldre, inte mycket annat för den delen heller..man vill ju lyckas nu, inte när man är 85 år och har rynkor överallt, sitter i gungstolen, tittar på svt1 och stickar sockor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0