Brännblåsor

Tjeeeeeeeeeenare ;)
Jaha, vad har jag lyckats med idag då? hmm. Blöta ner mig när jag var ute med Helen och hundarna imorse..Gizmo, helens hund verkade va väldigt intresserad av Elsie då han sprang efter hennes stjärt hela promenaden..Han hängde nästan inte med att springa eftersom gräset var så högt och han så liten. Han såg lite ut  som en liten hare som kommer skuttandes ;)
Helen och jag köpte en varsin säkerhetsväst på Jysk för 30 spänn som vi tänkte vandra runt med på kryssningen den 31:a Okt! Mycket möjligt att vi har overall liknande kläder eftersom sist vi åkte kryssning fick vi tillsägelse att vi hade för lite kläder på oss!!
Säkerhetsvästarna är gula och med reflexer på, typ sånna man har i bilen..våra fula namn ska stå på baksidan.. Det verkar nu som att vi bara blir tre på kryssningen eftersom Kim kanske inte får ta ledigt :(
Annars har jag känt mig duktig och städat nyss, tvättat, rensat garderoben och bakat brownies.
Tyvärr gick det snett då klantig som jag är, sätter kakan på en varm platta, får panik och sedan tar jag tag i gallret och bränner fingrarna :(
Usch så nu gör det jätteont, svider och bränner... har tom fått brännblåsor på fingret..
All for now


Kommentarer
Postat av: Helen

Nää din stackare

2008-10-17 @ 13:55:46
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0