Gamla Stan


"Nästa stopp Gamla Stan".. Jag och Kim åkte till slut till Stockholm för att festa på en nattklubb med fredrik och hans kompisar. Vi åkte in rätt tidigt till morsan för att vi skulle hinna allt. Hade redan gjort oss iordning hemma i Norrtälje och då va det bara att lagra upp oss. Enligt fredrik va det senast kl 21 vi skulle vara där eftersom det skulle vara fullproppat med folk! Vi åkte bussen in och träffade några gubbar där som höll på att prata skämt om någon orm, så jag spelade in :P Den ena verkade vara så packad redan vid 18 tiden så han höll på att glömma gå av bussen då han somnat! Vi åkte till morsan och jag kände mig jättetrött och förkyld.. Saknade Jerry för mycket :(
Åkte därifrån vid 20.30 typ, Kim ramlade i trappan vid t-banan och jag spillde ut min smirnoff i väskan..
Då vi mötte Fredrik vid Gamla stans tunnelbanestation ser vi att han står och snackar med någon alkoholist..
Både jag och Kim höll på att kissa på oss så vi satte fart mot nattklubben..
När vi kommer dit va de knappt en kotte där inne:P haha
Vi skulle vänta på några av Fredriks kompisar där så vi stod utanför då helt plötsligt det kom smockandes av folk utanför. Har aldrig vart ute på krogen för huvudtaget kl 9 på kvällen! Det är ju typ då man börjar göra sig iordning annars.
Nej stället sög då det inte var en sk. fjortisklubb som jag föredrar :P Alla var välkläda och prydliga :P
Ingen riktig skön lirare man kunde köra en vink till eller så om ni fattar vad jag menar?!
Kim och jag hade så tråkigt så vi drog hem..Dessutom så kom aldrig fredriks kompisar...vilket var ju synd när han hade planerat detta så bra :/
På tunnelbanan kom två killar som verkade lite för packade.. började snacka om hur många minuter det var kvar tills tunnelbanan skulle komma. Sen jiddrade han om min och kims hårfärg och var helskum för övrigt :P 
Vi kom hem så tidigt att vi nästan kunde börja om på nytt för att gå till mobergs istället.. runt 12 på natten..
Fast vi hade ingen lust så vi kollade på en film hemma sen. Trist att det skulle bli så här då..!
Men jag åkte ända till Stockholm för Fredriks skull då jag var sjuk! Så jag hoppas han är lite glad iaf även om vi inte stannade där så länge! Här kommer några bilder.. en bild speciellt på en gubbe med gul tröja och ett tryck på.. Det kanske inte syns men det står BOSSE ;) vågade inte fråga om jag fick ta ett kort..han verkade ha så brottom. 
 
 

Julle så söt satt nedanför sängen inatt och ville hoppa upp..

Fräs hade hittat sin plats iallafall bredvid Kim när hon snarkade ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0