Hundvakt

Igår va jag hundvakt åt Elsie. Åkte ut till Rådmansö och vidare sväng till Helen hus. Vi var ute och gick långpromenad i det fina vädret, förutom att det blåste. Elsie lyckades springa bort och kom tillbaks efter tio minuter..!
Ska ner till arbetsförmedlingen, tydligen har alfakassan stängt av mig därifrån för att jag glömt redovisa arbeten jag sökt, att jag alltid ska vara så glömsk. Så nu för tredje gången får jag gå ner och anmäla mig på nytt. vilket krångel det ska vara..Idag ska jag jobba med serveringen början kl 18.00 ikväll. Sen ska jag jobba på lördag också. det blev ingen Hudiksvall resa för mig på fredag! Får tat en annan gång! Det var en kille som ringde igår ang en AXE reklam som ska gå på webben. Jag sökte jobbet på modellbilders hemsida förr ett par veckor sen. Ska dit på måndag, det är väl en slags casting så det är många fler än jag som söker..
Ungarna åkte till Turkiet idag, vilket jag helt glömt bort..
Mobergs imorn!

Ciao / Gulan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0