Infektion!

Det va ju precis det jag kände på mig, har en infektion! Så pallrade mig upp till läkaren (Taj) på akuttid..Ringde direkt på morgonen.. haha han heter väl inte Taj egentligen men jag och Helan brukar kalla honom det! Så nu är de bara för mig att äta pencillin en vecka framåt.. Dunderförkyld, hes,hostig och slemmig i halsen..att det aldrig går över!
Fy tusan va hösten kan vara jobbig ibland! Jag som precis kände att jag kommit igång med träningen :P typiskt..  Imorse var ja tvungen att kila ner på gatan vid busstation eftersom någon verkade ha blivit påkörd imorse. det stod en polisbil där samt en ambulans..kanske står skrivet i Norrtälje tidning imorn då.. Dessutom igår när jag och Jerry var ute och körde i stan så fattade jag inte varför bilarna inte rörde på sig när trafikljuset slog till grönt. Det roliga var att det var en övningskörare som säkert blivit tvingad att fixa körkort då han såg så rädd ut att han körde i typ 5 km/h på 50 sträcka. Sen va de en bil framför mig med släp som tom körde om haha! Hoppas det går bättre för stackars övningsköraren nästa gång!


        Helan och jag i somras!

Kommentarer
Postat av: Helen

vart e neck bilderna?

2008-10-11 @ 11:37:22
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0