Mamma Mia


Kollade på Mamma Mia idag på bio med kimpan! den var helt okej vilket jag inte trodde från början.. Nu sitter jag bara hemma och känner att jag har jätteont i halsen..usch :P Samt min förbannade träningsvärk också! Strök på linnement och känner att det börjar ta sig!! Aja, ska bli ordning på det här nu, ska träna imorgon med med Angelica..

Har vart nere på stan idag och sökt jobb! Känner mig duktig faktiskt! Sen träffade jag Helan en stund och hälsade på Nettan på hennes jobb. Tycker så synd om Helen som har fått sitt hår förstört av en elev som gjorde hårförlängning på helan för hela 3500 spänn! Stackaren får ta ut det själv också eftersom hon som gjorde förlängningen inte kunde betala en remover i tid när Helen ville ta ut det. Så nu är hennes hår förstört tyvärr :( Fästena sitter inte ens tätt samt att de ska va rundade och inte platta! Hon borde begära ersättning för sådant här ska inte få ske! Håller med Helan här, varför ska människor som inte kan göra det rätt ens få tillåtas göra det här över huvudtaget??! jag säger bara Mamma Mia!!
Skriv till helan och säg vad ni tycker hon ska göra! www.ci3ur.blogg.se


                                                                                                       helans hår

Kommentarer
Postat av: helen

bra inlägg!

2008-10-09 @ 15:21:02
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0