Ännu mer SJUK!!!

Jösses vad längesen jag skrev nåt, det största upphållet på länge tror jag. Har åkt på någon skum sjukdom, influensa eller något liknande. Feber sedan i tordags och hosta, halsont, dunderförkyld och ont i hela kroppen. Men jag kör på!Febern började nog stiga ner lite idag men jag bör nog vara hemma tills det andra släpper. Var tvungen att sjukanmäla mig från och med städet på helgen. Antagligen förväntar väl sig Daniel att jag ska jobba imorn men jag orkar inte.. Måste ta och vila upp mig nu. Ja så kryssning var det. Knarkande av Alvedon,ipren, magnecyl och allt jag kunde komma på. Har inte orkat röra mig så mycket de senaste tre dagarna, så då har jag bara legat till sängs och kvidat mig till söms. Men båtresan ägde! Orkar inte gå in på det men ja lyckades ge en karl en smäll eftersom han petade så otroligt och jag blev fly förbannad och sa till Fredrik som jobbar på båten att ta i med hårdhandskarna. Så han gick och tog p åsig sin reflexjacka och fick leda grabben ut från discot haha ;) Ni skulel sett. Vi vart fotade med ett par turkar, verkade va något seriöst?? Med systemkamera och grejer, men ingen fattade varför.. Lyckades ta emd en knarkare i hytten och råkade komma in när Issa hade brytit första regeln i Hyttn rules :P Det vill säga hon låg med en karl under täcket då jag och helan kom inhasandes med tre karlar vardera typ 30 bast haha! I lördags när jag kom hem bar det iväg till Mobergs för mig och Ida, var rätt trevligt faktiskt =) Nej nu orkar ja inte skriva mer, ska lägga mig i sängen och kolla på film! Skriver mer när jag är lite piggare. Ajöss allesammans, ibland kan man glömma bort att feber kan göra jäkligt ont!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0