Imorn gäller det

Vill ha lite uppmuntran till att ha min blogg kvar!? Nån? Ni som läser den, kom igen säg nåt :P Anledningen är inte bara att människor ska läsa den utan också för mig själv, att kunna skriva av mig. Tycker ingen annan som mig? Ja menar jag skriver inte att jag köpt ett par snygga byxor bara för att någon annan ska veta det ;) Det gör man ju mycket för sig själv genom bloggen då man skriver av sig.. Som en dagbok..Helt enkelt! Så tänkte fråga er alla, varför har ni en blogg? För att alla andra har det eller för att göra något på dagarna? Jag hade först ångest genom att ja inte skrev på bloggen varje dag. Fick skynda mig hem, blev som ett beroende att bara sitta här och skriva. Men vem ska man annars säga allt detta till?! Om inte till bloggen, så att nån lyssnar.. är det inte så? Måste tillägga att det är faktiskt roligt att ni läser den, det gör mig bara mer motiverad till att ha en blogg! Nu har jag inte skrivit på ett tag, har vart sjuk länge och gått back genom att ej ha jobbat. Nu börjar jag repa mig igen =) Så ni får följa mig genom berättelsen imorn då jag vart med på inspelningen av rent hus! Ska bli roligt men nervöst! Helan ska med såklart.. Hoppas att det går bra =) Nu ska jag åka och hämta Danielle mitt i natten, har inget att göra och Jerry har åkt på kryssning så sitter här hemma ensam och tittar på Harry Potter..haha!


Kommentarer
Postat av: kim

Hehe jag läser och skriver ibland iaf :). Inte för jag är så intresserad av mode då. Gillar dock att glo på bilder och så

2009-04-13 @ 23:29:31
Postat av: danielle

Thihi hoppas det gick bra idag (: du får ringa och berätta =) ! haha de är bara att hämta mig mitt inatten om du har tråkigt mer i veckan ^^ haha ! kram

2009-04-14 @ 14:52:47
Postat av: Renée

Jag läser din blogg varje dag hjärtat.. Men det är inte alltid jag skriver. Om jag skrivit överhuvudtaget nån gång. Det vet jag inte.

Men jag tycker du ska ha kvar bloggen, så jag kan se och läsa vad som händer i ditt liv.

Saknar dig min vän!! Får höras snart!! Ledig rätt mkt nästa vecka. En fika kanske? Älskar dig vännen! Puss <3

2009-04-15 @ 22:01:54
URL: http://litenochensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0