Slutkörd!

Ska sova i lägenheten ikväll, ska bli skojigt! Fräs har vart med två ggr och kikat runt, men han blir rädd så fort vi öppnar balkong dörren eller så fort vi släpper ut honom på gräset utanför ;D Vi har flyttat dom mesta grejerna, nu är det bara möbler och kläderna kvar ;)

Skulle jobbat på havspiren idag faktiskt för första gången men eksemen avböjde mig.. Gick till doktorn och han tyckte att jag skulle sluta med antibiotikan och gå till vårdcentralen och ta prover om jag kan vara allergisk mot penicillinet :O Skulle just va typiskt, då kan jag ju passa på att gå till doktorn för allt jag tror jag har. Om jag lyckats få UVI igen, sen har jag någon konstig fläck bakom ögat som irreterar och grumlar mig ;O När jag tittar så är det något där..Vad kan det vara?! hm skumt detta med kroppen och dess signaler..

Har precis vart på städet och fy sjutton vad jobbigt det va. Det va typ en månad sen sist då jag va just där och fattar inte hur jag pallar med det. Är helt slutkörd. Ska jobba imorn här hela dagen. Lika bra att köra på nu när jag inte har jobbat på hela månaden typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0