Spänd

Vilken solig dag alltså! Jag slutade tidigt idag så himla skönt! Har träffat Issa en stund och vi tog en fika på Flygis. Lite spänd inför kryssningen här! Ska till Mc Donald´s imorn på någon introduktion på 1,5 timme på kvällen, så var tvungen att ta ledigt från jobbet en timma..Dessutom ska de va loppis på lördag då jag är på kryssningen så jag funderar att lägga ihop en låda så folk kan köpa lite saker jag som vill sälja lite grejer. Dessutom funderar ja på att fixa min egen bloppis jag med, Läste tidningen idag och alla har ju en blogg där de säljer grejer nuförtiden. Så man kan tjäna en skröna! Fick hem denna bodyn från tradera igår, riktigt snygg va den på! Ska nog köpa en likadan fast svart eller vit tror jag ;) Den luktade förbannat mycket rök men luktade sommar efter jag tvättat den! Jag sökte även till den här modelltävlingen på Creme Gloss Loreál, angående deras hårfärgnings förpackningar som de gör en tävling i samband med MIKAs agentur. jag kom med bland dessa människor som de valt ut av alla sökande, Vet ej hur många det var men ett par stycken. Jag såg att det skickat till 42 stycken samma mail?! Kanske bara är 42 st? Ingen annan som fått nåt svar ifall ni sökt??
Ingen aning men man skulle skicka in två kort till, en osminkad :O Herregud tänkte jag, då går ja ju inte vidare haha =)
De hade tydligen något modellevent i Stockholm på fredag då jag ska dit om jag hinner. Vet ej vilken tid det var, ringde upp dessa folket på MIKAs men ingen svarade. Det stod nämligen ingen tid och plats?
Jaja, hur som helst, ska till Helan nu och ta en kaffe, jeanette tjatar säkert om att ja ska dit :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0