Kattjävel

Tjohej! Blir förbannad på kattfan som springer runt och klöser i mina fötter!! Ska försöka få tag på na så springer hon bara iväg... :PJobbat hela dagen, rätt skönt faktiskt. Det jobbigaste är när man har vart ledig i typ tre dagar och sen börja jobba på streck igen. Det är kämpigt men bra med stålar! Ska gå ut imorn efter jobbet vid 23 tiden med Angelica och Helen :D Ska bli roligt om jag hinner lagra mig vill säga..Kollar på Beck nu men ska sova snart. Måste upp tidigt imorn och tvätta om det finns någon tid och sen tänkte jag gå med Helen på prominix till Nettans jobb och hämta Gizmo...OM JA ORKAR! Brukar va så jäkla trött på morgonen alltså. Frågade om inte morsan skulle komma över på en kaffe imorn hit till Norrtälje.. Får se hur det blir. Puss o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0