Skaffa en cykel

Har precis städat Jerrys kåk! Sitter och kikar på film nu och Jerry jobbar. Sov innan i ca tre timmar så har vilat ut lite grann men e fortfarande trött. Sitter och grubblar över att jag inte hunnit åka någonstans i sommar :( Ville ju åka utomlands! Ska höra efter med någon som ja känner ifall vi inte ska ta en tripp någonstans. Inte blev det någon festival på det här heller. Tänkte ju köra på repris i år.

Nu har jag äntligen kommit över den där påminnelse avgiften på 500 spänn. Vet hur arg jag blev. De kunde ju såklart inte göra något åt saken. Var ju synd men jag sa att jag skulle skaffa cykel istället, sätt autogiro på skiten och att de borde kolla upp ifall personer har några betalningsanmärkningar kvar sen innan, så att dom inte skickar ut avgifter hej och hå bara sådär till folk. Vet inte riktigt hur många
som kört på den stilen att dom glömt betala. Fan inte nog med att vi betalar skatt och försäkring på bilen, bensin och så på detta ska vi betala för att åka igenom stan. Helt sjukt. Skulle inte förvåna mig om cyklister också måste betala snart och få registreringskyltar :P
Ringde Roslagsbostäder häromveckan. Anmälde mig ju dit eftersom jag inte har råd att köpa en kåk just nu. De sa att väntetiden var 5-11 år. Så jag har drygt 3-9 år kvar då eftersom jag har stått i kö två år! ;)haha! Jaaha, ingen fest inatt men imorn blir det drag! Nu ska ja fortsätta kolla filmen här.. <3


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hej! Tyvärr är paljettklänningen såld redan!

2009-08-29 @ 09:20:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!



Vad kul att du är intresserad av snygg glansig jacka från Gina tricot 36/38 Loelita jacket! =)

Totala priset med frakt & packning via posten är: 190 kr.

Några frågor eller intresserad att köpa jackan så maila mig gärna tillbaka på [email protected]



MVH Sara, sarasklader.blogg.se

2009-08-29 @ 12:29:21
URL: http://sarasklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0