Grönan

Va på Grönan igår med Helen och ungarna! Skojs, men jag blev lite yr i början. Kanske börjar bli för gammal för sånt där. Angelica gick runt och tjatade om att alla var så snygga som jobbade där, men hon vågade inte gå fram och fråga efter numret haha ;) kul vi hade åt det där. Åkte den där nya Insane. Den var inte direkt speciell vad jag kan påstå. Kändes som att min skalle satt kvar där uppe i skyn när vi hade kommit tillbaks ner. Jag bara flängde runt. hann inte riktigt med! Trodde inte att dom stängde kl 22?! Nåt nytt dom börjat med eller?






Kommentarer
Postat av: Angelica

hahah så sköna bilder de är på oss, speciellt den i mitten hahahah :P

2009-08-10 @ 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0