Vad fan hände med strömmen?

Alla lär väl veta vid detta laget att det var strömavbrott i hela Norrtälje igår typ mitt i natten. Var på Trädgårn och teatern med Anett och när vi var ute så släcktes allt helt plötsligt. Blev fan rädd alltså! Skumt,  Så till slut gick vi in på teatern och hämtade våra saker, fem min senare blev allt ljust igen.. ja jag undrar vad fan som pågick där. Det lär väl stå på första sidan i Norrtälje tidning på måndag haha ;) Sen när jag knatade hem irreterad på allt så släcktes just den lyktan på gatan där jag gick, och det var väl sisådär 15 på samma gata :P Vaknade upp vid halv tre idag, trött som man är. Var hos Amanda igår med Angelica och Fia! Hade kul men vi fick panik jag och Anett eftersom vi skulle till teatern och ta en stämpel innan vi skulle dra ner på trädgården, så vi knatade på i förväg. Har börjat dricka teqila igen! Hur kommer det sig? Kunde knappt ens titta på flaskan för nåt år sen då jag bara fick spykänslor.. jaja, nu tog jag två i förrigår och två igår, känner när ja vakna att allt stod inte klart i min skalle vad jag gjorde igår.. lite knasigt eftersom när man väl har druckit så känns de inte.. det är inte förrän dagen efter man vet om man egentligen var full :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0