ÄVENTYR PÅ IKEA

Jaha, nu ska jag berätta om vårat äventyr igår till Ikea i Uppsala. Själv ville jag åka till Stockholm men eftersom det är större i Uppsala så fick det bli dit. Ungarna och Helen var med och vi knatade runt på bygget och öste i grejer i våra kundvagnar. Efter allt meck och stoj med stora skåp och bänkskivor som skulle in i Helens bil bar vi iväg till donken. Eftersom Helens bildörr fryst fast vid hennes sida fick hon hoppa in på passagerarsidan :P haha. Bakluckan gick inte heller att öppna så jag stod och meckade med låsolja ;) Men gick inte bra. Sen köpte jag ett par små Uggs, jättesköna! På skopunkten då.. Väl på donken tog dom fel på Nathalies glass då hon skulle ha den nya kampanjglassen. Just då dyker en skock av folk upp och vi står i 5 m lånb kö. Jag tänkte inte stå i den kön för att dom gjort fel. Så jag trängde mig fram och sa att dom får ta och göra om :P Så snabbt gick det till slut.
 


Det roligaste jag skulle komma till var att när vi skulle åka tillbaka drog vi en sväng förbi IKEA igen! Helen kom av sig totalt och kom på att hon glömt att köpa ram, de hon kom till IKEA för att göra :P Så vi svängde i rondellen och Helen lägger sig i ytterfilen, då bilar tutar på na.. hon kan ju inte ligga där då kör ju folk in i oss ;) hahah jaja..Jag blundade bara och hoppades att vi skulle komma fram! Sen på hemvägen, då kommer Helen av sig totalt, vi andra också. Hon svänger på nåt knasigt vis mitt uppe i våra diskussioner vi hade till häger i rondellen och vi avbäjde mot ARLANDA! haha Ingen av oss märker nåt förrän efter 5 mil då vi kört en krokig väg i typ 45 min :P Så roligt att ingen av oss fyra fattar att vi kört fel! hahahah jag skrattade så mycket. Vi lyckades komma fram till UPPLANDS VÄSBY ;) SÅ KAN DET GÅ!!
 Inte nog med det skulle vi bära upp alla grejer i Helens kåk. Och fy fan va tungt det va! Vi skrattade dessutom samtidigt så inte var det lätt att bära upp skiten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0