BEGRAVNINGEN

Nu har ja inte skrivit på ett bra tag, har inte riktigt orkat heller. Jobbade idag ett par timmar och har fått så mycket eksem på mina händer för att jag tvättar dom stup i ett och det svider så förbannat! Smörjde nyss in dom med nivea kräm och händerna är alldeles röd prickiga nu. Ser snart ut som en salami korv. Är ledig imorn så jag vet inte ifall det blir något skoj ikväll. Fredrik och jag pratade om att gå ut men vi får väl se hur vi gör.

Var på Börjes begravning igår. Hoppas ingen tar illa upp att jag lägger in bilder här. Tragiskt och lite jobbigt att se alla så ledsna.. Man blir fylld av sorg själv.. Vet inte ens hur det känns att förlora någon som står en så nära. Det måste vara hemskt. Det var jättefint iallfall. Mycket blommor och det märktes att han var omtyckt då så många kom dit. Gick och lag mig efter jag kom hem ett par timmar och sov, jätteskönt. Ska nog ta en tupplur nu med.. Här kommer ett par fina bilder jag tog igår.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0