DRÖMMAR

haha! Jag satt igår kväll och läste igenom mina tidigare inlägg, dock inte alla men ett par. Vad kul det är att läsa lite gamla grejer ibland! Även fast man inte kommer ihåg nu vad man skrev så är det som att läsa någon annans inlägg med samma humor ;P

Har sovit ut idag. Jätteskönt. Hade nån konstig dröm om att jag köpt en fleece tröja över 1000 spänn och att det låg extra knappar i min kundkorg. Det stod på ett kvitto jag fått att jag betalat så mycket. Jag var på väg till kassan och fråga varför jag köpt den eller om det var att jag ville lämna tillbaks den. Hm, ja konstigt de här med drömmar. Har haft ett par sånna på senaste tiden, kommer oftast ihåg dom och har alltid en speciell känsla i kroppen när jag vaknar. Känner ni samma? Nån som drömt nåt konstigt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0