SVENSKA HJÄLTAR

Del blev lite jobb idag, två extra timmar. Det är alltid bra med lite extra som jag brukar säga!
Någon som såg SVENSKA HÄJLTAR-GALAN? Det var riktigt bra! Man blir ju så glad och alldeles till sig när man ser andra människor hjälpa till på alla sätt och vis! Har ätit korv och makaroner med Jerry till middag :D

Imorn blir det upp tidigt och jobba, sen ska jag och morsan iväg till min pappas gamla lägenhet och leta efter papper och massa sånt..Ingen vet ju vart han hade sånna saker, definitivt inte jag. Men det kanske blir ett måste, för min egen skull. Jobbigt att bara gå in dit och veta att han har bott där får mig att känna en konstig känsla.. Att jag helt plötsligt ska dit nu när han har dött. Har aldrig vart där förut. Har ju inte sett människan sen minst 13 år tillbaka typ. Jo, för två månader sen då han kom in på jobbet men det var allt. Då hälsade vi ju inte ens.

Jag åkte och köpte massa ljus på Åhléns och Ö&B med Angelica idag! Blev inspirerad av Helen när hon hade köpt så det bar iväg. Skönt att ha lite ljus så här i vintermörkret! Dock för grymt skönt att de är snö :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0