TVÄTTSTUGA PÅ JULAFTON

Ja då var tvättstugan bokad! Den 24e på julafton! Det tyckte jag passade bra, sådär under kalle anka! Inte en jäkel som bokat på den dagen haha :P Jag glömde ju tiden jag hade igår, klant som jag är som ändå jobbar. Skulle boka om..

Igår drog jag hem till Fredrik och förfesta med han och Joel, sen kom Johan förbi en sväng. Vi drog till Mobergs typ runt 1 på natten då efter jag ringt taxi och sagt att jag hette "Märta Olofsson". Vi ringde båda taxibolagen och bokade men eftersom den ena var 15 min väntetid på så tog vi självklart den andra. Sen när jag skulle ringa och avboka den andra taxibilen så presenterade jag mig som Märta Olofsson och sa att vi måste tyvär avboka för att vi fått annat transportmedel :P Vi hade så kul åt det där. Ja skrattade till och med när ja pratade med taxi kärringen, kunde inte hålla mig. Ja det var ett tag sen ja hade så kul. Nu har jag dansat så jag fått ont i musklerna på smalbenen. Nån jäkel hällde bersa på mig igår här. Faan man blir ju tokig. Inte de roligaste att stinka bärs liksom :O Tyvärr var det bara Joel som stod för bilderna på hans mobil, de hamnar väl så småningom på Facebook så får vi skåda. 

Var nyss och handlade med Jerry och hans morsa på Flygis. Hon hittade en prydnadstomte, rätt stor, dock var skalln itu. Haha stackars tomten åkt på däng så huvudet lossnat ;)

Nu har jag vunnit en klänning på tradera för 37 spänn!! Får se om det är nåt att ha?!


JUSTE! VANN 50 SPÄNN PÅ TRISS JAG OCH JERRY TVÅ GGR PÅ RAKEN! DE NI ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0