VAD ÄR DET MED SVENSKAR OCH TÅLAMOD?

HELG IGEN! Äntligen, att få vara lite ledig på en helg sådär. Inte för att jag gör så mycket mer annorlunda saker då men ändå. Kanske man ska ta och åka lite skridskor?! Ska snart på möte på jobbet, har jobbat redan tidigare idag så ska snart tillbaks. Va nere på stan och köpte lite småsaker och följde med Jerry och hans mamma till djuraffären. Egentligen skulle jag ut och parta ikväll men det får bli imorn istället! Så nu ska jag åter ta mig till att bärja städa igen på en fredag ;) Så jag har det gjort. Kanske det kommer se förjävligt ut på söndag igen då vi lär få städa en gång till :P

Måste berätta en grej från dagen som gått..Jag körde in på parkeringen inne vid stan, typ dressman och de där. Då fick jag precis  turen till en parkeringsplats och kör in fort som fan men hamnade snett med bilen. Med en hel hög av bilar efter mig fick ja ju ta och skynda på lite. Jag tänkte, ja kan ju inte stå så snett så det blir till att backa och parkera om. Då står folk och tutar och blinkar in där jag har parkerat! haha, ja jösses, lugna ner er liksom ;D Jag ska inte åka satt ja och skrek för mig själv " KÖR DÅ!" haha svenskar e ju som huliganer! Själv är jag finsk och dom är ännu värre, tro mig ;)


Kommentarer
Postat av: Kråiken

Blev snyggt med det svart runt bilderna! men svårt att se vad det står.. du får nog flytta lite på texten :) puss å kram

2009-12-05 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0