Allt fixat !

Så, nu har jag bilen klar, vart på verkstan! Städat och vart på jobbet hela dagen, åkte till Issa på kvällen här och såg en Beck film. Trevligt. Både Issa och Helan var på mitt jobb idag i ett tag och käkade lite. Så fullt upp här. Nu måste jag kila in i duschen, ska upp imorn och jobba igen. Hoppas att bilen fungerar korrekt. Har satt han på laddning nu på natten. Har möten här i veckan som jag måste avboka för att jag har haft så mycket att göra. Ska ju på någon gruppaudition angående jobb jag sökte på Gröna Lund här i sommar. Ska boka om till nästa torsdag istället eftersom man ska ha med sig kopior på betyg och referenser och allt. Det hinner jag inte fixa tills denna torsdag.
Natti



Bulgarien 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0