Chock

Vaknade med en chock när jobbet ringde och ville att jag skulle rycka in. Jag blev tokig och stressad på morgonen eftersom det var sådan trafik, åkte ett flertal rundor till flygfyren! Jag skrek på folk som stod mitt i vägen och velade, ingen fattade nåt, så jag försökte gasa så folk fattade  att jag måste köra förbi dom. Jäkla velande på folk nu förtiden.

Sen fastnade jag i huvudleden och en bil ville komma förbi, han tutar för att jag stod mitt i vägen för honom. Men han ser väl att jag inte kommer förbi!? Jag vevar ner rutan och skriker: "Ska jag backa?!" Blir tokig. Han kan väl vänta 10 sek tills det blir grönt så jag kan köra på, så han slipper tränga sig emellan och kanske orsaka en krock?!

Sen kom jag väl fram till sjukhuset med leveransen där. Kom på att jag har ju inte satt på kontrollmärket där bak på bilen! Lika bra att sätta dit det. Står där ute i blasket, då kommer en taxibil i säkert 40 km/tim körandes precis bredvid mig så det stänkte upp massa snöblask från vägen på mig! Fan också... Ingen bra dag detta... Vart irreterad på han också så vevade ner rutan när jag körde förbi och glodde argsint ;) haha

Har hittat en så snygg klänning från Asos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0