Det svider att betala !

Vilket meckt med allt! Kom från jobbet för en stund sen. Glömde skriva i boken när jag gick hem, för andra gången hehe =) Nu sitter jag framför datorn med hur många mail som helst från tradera!  Rätt kul ändå och vara lite upptagen när man väl kommer hem. Ska skicka iväg paket till folk på tradera imorn eftersom de flesta har kunnat pröjsa just idag vid lön de som dom har budat på angående min auktioner.. Betalade 505 spänn också för mina platå skor, det sved men det måste göras, hoppas att jag kan ha dom också! ;O Dessutom måst ejag betala in 3,700 lökar till Rolf då jag har fått lånat det av honom när jag var pank för att fixa min bil så det kommer också svida, men ett måste!! Men hittar inte lappen med kontonumret på haha ;) Känns skönt efter att inte behöva va skyldig folk! Inget städ idag så himla skönt. =) Bara ta de lugnt.


Kommentarer
Postat av: Hilma

svider det i skinkan / Björn

2009-02-25 @ 21:09:32
URL: http://ci3ur.blogg.se/
Postat av: Hilma

sitter och tänker på "ring musken sprack, fick en infektion i min stjärt..."

2009-02-25 @ 21:28:40
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0