Fryser

Har ont i skallen idag igen, inte bra detta! Jag får se till att dricka ordentligt och äta. Känns som att jag knappt hinner samt att jag glömmer bort. Har jobbat på Kullängen på kvällen här och ska åka och städa om ett tag. Skallebanken började vid 18 tiden.. Sen dessa har den inte gått över. Nu är det fyra dagar i rad, känns som att det är något i kroppen, fryser men har ingen feber, snarare mindre grader än vad som ska va i kroppen. Och med tanke på att det är kväll brukar ju temperaturen i kroppen höjas runt 0,5 grad. Åkte aldrig till Rolf idag. Jag ska dit på söndag istället och mecka, så det inte blir någon stress och man har hela dagen på sig. Nu har Fredrik kommit hit och Jerry samt Fredrik sitter och lanar. Får försöka sysselsätta mig med något då förutom jobbet en vecka framöver! haha. Nu börjar huvudvärken gå över här.. så får passa på att åka till städet nu ..Längtar efter solen :/
Ajöken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0