Har ej råd

Bokat besiktning den 26/2! Men tutan har gått sönder och dimljus knapparna lossande när jag tryckte på dom! haha! Får ringa Rolf, Han är min räddare i nöden ! Sen när man sitter framför datorn får man förbannat ont i ryggen ja som inte har någon kontorsstol direkt. Sitter i bäddsoffan..har känt mig dåsig hela dagen.. Tror att jag håller på att bli sjuk ärligt talat. Måste dricka citronvatten samt tranbärsjuice så min urinvägsinfektion försvinner. Har ej råd att gå till läkaren känner jag!! Det är ju dyrt. Som jag sa till Danielle. Går hellre på Mobergs för dom 140 spänn som det kostar att gå till doktorn för, och har roligt istället! Men hoppas man inte åker på njurbäckeninflammation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0