Har glömt bort att jag har en navel !

Har glömt bort hur det känns att ha en navel! Haha faktiskt. Kom på att en piercing har suttit ivägen i över ett halvår och jag har inte ens tänkt på att jag har en navel där bakom smycket. Låter crazy men kan inte tänka mig hur konstigt det skulle se ut ifall jag inte hade ett smycke där. Skulle bara se knas ut :O Har varit hos Kim ikväll och det blev inget med inflyttningsfesten..Hörde aldrig nåt! Men jag åker nog dit iallfall någon dag så jag ser hur dom bor.. Skulle vägt paket idag också men klockan blev för mycket och jag hade beställt sallad från Roni pizzeria. Så det blev lite panik till Kim eftersom det redan var sent. Har inte städat iafall heller. Jag e ju såå laat! Nu tänker jag nästan lägga mig och sova, eller titta på film..Är jättetrött.. Ska försöka gå upp i tid imorgon och städa. Men jag ska ju till Rolf också så får bannimej ta och gå och lägga mig. Köpte lite kläder av kim också. En body i guldfärg/beige samt ett linen jag lånat för längesen som är i guld paljetter :) Skitsnygga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0