Inflyttningsfest?!

Ska ju på inflyttningsfest hos Sofie idag tror jag! Men hon svarar inte när jag ringer :O Vet inte om det blir nåt?! Jättetrött nu efter veckan som gått när jag arbetat ihjäl mig känns det som. Har ytterliggare sålt grejer på tradera för ca 400 spänn, bra det! Men sen köper jag ju bara annat för stålarna ändå till slut haha..Så det blir som ett utbyte av grejer. Hittar inget att förpacka grejerna i heller..Ett par stövlar som jag gått runt och grubblat hur sjutton det ska bli med dom :S hmm.. Jag får gå ner på posten vid Ica och kolla vad dom har för färdigfrankerade påsar..Men frågan är ju när dom stänger. Typ 18?!19?! Har ingen aning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0