Nu börjar turen

Jag hittade en 100-lapp i mina Billa Bong shorts igår kväll ! Haha när man mest behöver det också!
Tog en långdusch och kom på att denna gång var den första på länge jag inte råka skära mig på rakhyveln när ja rakar benen ! Sp nu kommer turen ;D Bilen verkar ju funka bra också.. Ska träffa Kim en sväng vi ska käka nåt och se p åfilm samt köra en sväng till Görla tippen med grejer hon ville slänga. Har konstaterat att jag och Helen kommer få en tjänst som Rondväktare på Securitas! Tur Helan att du märkte detta p åarbetsförmedlingen. Håller på att söka för fullt nu här :)
Tog kort på ett par foton jag hittade i lådan hemma sen ett par år tillbaks.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0