Parkerat som ett arsle

Snart slutar två av mina auktioner! Har sett att jag är den enda som har just Burberry Brit parfymen på tradera! Så den är eftertraktad iallfall ;) Var och fikade nyss med Helen på Flygis. Jag parkerade som ett arsle rent utsagt haha ! Nu är Helan på banken och skriver kontrakt och får nycklar. Så ska titta på hennes kåk snart här när hon hör av sig. På fiket hörde dem av sig från TV4! De ska snacka med morsan igen så hon inte håller på att börja vela. Dom sa att det är en lång process detta och det inte är säkert att hon kommer med. Men som sagt vi får hoppas och bara ta ett steg i taget!!
Ska umgås med Kim också en sväng! Hon hörde av sig nyss. Jag frågade Isabelle om hon skulel med och fika, men hon ska ju flytta om bara 1,5 vecka så en kvart har hon inte tid med! Helt förståerligt! Var nere på Åhléns också och luktade på parfymer. Hittade ingen direkt jag ville köpa. Bättre att köpa allt sånt på tradera så får man ju det som mellandagsrea ;D haha! Nu sitter jag i mina hörlurar och dunkar musik.. Va för kul , jag råkade filma istället när jag skulle fota, fick med en liten halv filmsnutt, fast man måste kolla från sidan ;)








Kommentarer
Postat av: helen

skulle vara tacksam om du tog bort mitt reg nummer på bilen... tack

2009-02-17 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0