Så trött ...

Så trött jag är! Kanske var för bilfärden och röjningen hos morsan igår?! Inte råga på det att jag var och städade igår kväll med..Jag går alltid upp i tid numera så jag slipper stressa. typ två timmar innan jag börjar jobba.. Helen skullle komma förbi på en fika vid 12 tiden så jag får lägga på ett kål med leveransen! Nu har jag köpt 4 par skor redan varav tre pumps! Sen såg jag på tradera ett par svarta som jag SKA HA!! Men auktionen slutar inte förrän den 20:E feb. Så lugna puckar.. Ska ner och käka nu. Alla hjärtans dag imorgon. Känner att jag redan har för mycket planerat. Ska på 18.-års fest förmodligen samt på middag hos Sofie nu när hon flyttat. Hela släkten skulle väl vara där. I Åkersberga...Sen tillbaks då hem först och förfesta och sedan vidare till lokalen där festen var...Har dessutom städet på helgen som jag helst vill dela upp på två dagar..Men man får ta en dag i taget!
Ajöken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0