Spänd

Nu känner jag mig riktigt nervös, väntar på att Rent Hus folket ska ringa! Jag fick tala in ett meddelande på röstbrevlådan eftersom dom inte svarade första gången jag ringde imorse. Hoppas att morsan inte börjar att vela en gång till då ifall hon kommer med!! Får hoppas att inte någon annan fått hennes plats! Vaknade redan vid 9 imorse då väckarklockan ringde och jag orkade inte gå upp, somnade om och gick upp typ halv tio istället ;D

Ska titta på Helens lägenhet idag med då hon får tillgång till den just idag. Imorn ska dom börja rusta om, måla tak, fönster och grejer. Får hoppas att det blir fint det med. Vi ska svänga förbi Flygfyren på en kopp kaffe och ikväll tror jag att jag städar istället för imorgon kväll. Jobbigt att både arbeta hela dagen samt jobba med städningen på kvällen. Meckt säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Helen

ett jäkla meckt! men vi fikar vid 14.30?

2009-02-16 @ 10:44:44
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0