Stress

Mobergs igår då! Ville ej hamna med på bild denna gång, kände mig inte tillräckligt snygg för det! Haha ;) Stressade hela dagen och hann inte ens sätta mig ner på jobbet. Inte äta nåt heller, så fick käka mackor när jag kom hem kl halv nio igår kväll. Sedan när jag väl kom hem, slutade en auktion efter 4 min så det vart ju stress där med! Hittade dessa underbara coola pjuck..


Väl på Mobergs var det väl inte så mycket folk direkt.. Veckan innan lön är det inte direkt drag ;D Men det roliga var att jag sa att de borde vara nåt erbjudande om halva priset på mobergs veckan innan lön! Sen går jag in och tittar p åderas hemsida så hade dom det just igår..haha klockrent ;) Sen var det iskallt när vi skulle gå hem, höll på att frysa häcken av mig faktiskt!! Måste vart minst 10 minus..
Hittade en sådan rolig video som Jerrys morsa hade hemma. Det är kvinnliga bilförare som absolut inte kan köra bil! En voltar och en ska försöka parkera och det tar mer än 3 min då en kille kommer fram och drar kärringen ut ur bilen och parkerar åt henne haha ;) Den måste ni se! Ska försöka fixa fram den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0