Snö

Igår var det något fel på bloggen, det gick inte att logga in så nu har jag nästa tyvärr glömt allt jag gjort som jag skulle skriva haha ! Jobbade hela dagen å andra sidan, sen åkte jag till städet och när jag väl kom hem var ja trött och satt och kisade med ögonen framför datorn. Det är knappt någon som har lagt bud på min grejer. de blir man ju tokig på, de e ju schysta saker värda mycket stålar! Trodde folk ville ha sånt. Nu när jag vaknade kl 8.00 imorse va ja så trött så jag slumrade om till halv nio. Ska jobba idag med. Får se hur lång dagen blir :)

Försökte beställa den här igår men det fungerade inte. Förut när man beställt från nelly eller asos tror jag det var så var man ju tvungen till att skriva personnumret baklänges ;P haha! Knas* Har iallafall skickat ett mail till dom hur jag ska göra. Får se när dom svarar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0