Skallebank

Jobbat hela dagen med huvudvärk! För slitit med bankande huvud alltså. Men nu verkar det gått över när jag kommit hem från jobbet. Typiskt att det ska vara så då. Fullt upp hela dagen lång, fått paket från tradera, pälsvästen från BikBok som jag väntat på i flera månader!! Äntligen :D Den va rätt cool, kanske inget jag går ute med på dagarna men häftigt att göra en fotosession med kanske ;D Har suttit och skrivit upp på en A4-sida allt jag ska köpa och göra, alla möten och grejer. Kan säga att den var full av text till slut :P Men bra att skriva ner det istället för att ha allt i huvudet. Har även gått ur jobbgarantin för ungdomar eftersom jag redan har jobb.. Var på ett kort möte med arbetsförmedlingen imorse och skrev under papper. Får ersättning från förra månaden tills idag. Det tjänar jag 4000 lök på har jag räknat ut:)

Någon har iallfall budat på en parfym nu som jag lagt upp :) Himlans trevligt faktiskt! Däremot har andra budat på de auktioner jag vill vinna. Ett par skitsnygga platå skor i svart och en body, liknande baddräkt i guld! Får se till att vinna skiten.. Har fått en avi från posten vad det nu kan vara. Antagligen pälsjackan jag vunnit från tradera!! ;)
Frågan är ju vart linnet som jag vann har tagit vägen? :S Skickade mail till denna människa och har satt in pengar, bad han/hon att skriva mail när han/hon skickat linnet i måndags. har ej fått svar :/  Vill ju inte bli blåst! Kan säga att det är det värsta jag vart med om! Haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0