All day long med Helan !

Var på sjukan idag och kollade mina värden.. Inget vidare men ska få börja med en annan medicin som troligtvis är lika usel som den andra jag käkat i drygt ett år.Dom tog blodprover också igen här, men stack fram den andra armen som ej var blå sen förra blodprovet ;) Haha.

Begav mig med bussresa till Helan runt tre snåret. Vi kollade Beck som vanligt :P Nästan trött på desas Beck filmer nu. Färgade Helens hår, hon fick koka vatten eftersom de stängt av varmvattnet :P Så in med kastruller och bunkar och allt, såg för kul ut..

Va inne på Stylesearch och kommenterade en tråd ang vika ut sig i bla Moore, Slitz, eller FHM..Vilket jag redan gjort en gång, iaf en liten sida.. Alla var emot det, just för att de va rädda vad alla andra skulle tycka om dem ifall dem gjorde det. Försökte förklara att det inte handlar om att "sälja sig på gatan" som nån sa, eller "billig". Vart bara irreterad och skrev att man får acceptera folk som faktiskt vill det här. Annars får man ge fan i att läsa tidningarna om man spyr av dem!

Life Is What You Make It!

Nu ska jag iväg och städa här ! Ajöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0