Grattis !

Grattis till Helen för det första för att ha fått lägenheten! :D Dessutom börjar jag på mitt nya arbete imorgon! Jag kommer va själv i kassan, lite nervöst men det ska ordna sig! Bilfirman som jag och Rolf lämnade in min generator till har ej hört av sig, man undrar ju om de har dött eller nåt. :S Tänkte först att jag skulle gå ikväll och städa istället för imorn men jag orkar inte idag. Får göra det imorn istället. Var och fikade med Helan och Nathalie idag, jättetrevligt. Frågade om jobb till Nadi som jobbar i kassan på en gång. Ja menar varför inte :P Lika bra att fråga när man ändå är där!
Innan var vi på Mekonomen och Helen skulle fråga efter bromsbelägg till hennes bil. Vi tog en kölapp och jag sa att det var nr 87 som var på tur. Gubben i kassan sa "Hej" till oss så vi fattade det som att det var våran tur. Han frågade sen ifall vi hade nr 87. Neeej säger vi 90! Ja det var en jävla skillnad det sa han. Jepp sa vi. Då började vi knata runt i butiken och fattade det som att vi skulle vänta tills vårt nr dök upp i rutan. Men så säger gubben helt plötsligt. Men vad skulle ni ha då?! :O Haha, och vi hade bara gått därifrån och inte fattat att han bläddrat upp från 87 till 90 eftersom ingen kommit fram.-. Vi bara stod där som fjån och kollade runt..haha.
Träffade Eddy också när vi ändå var där. jag sa åt han: Fan du är överallt! Han sa "detsamma" Haha. han ser lite ut som en tjyv i sin mössa ovanför öronen!





Kommentarer
Postat av: Hilma

Tack e över glad här

2009-01-20 @ 09:53:18
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0