Hemma hos Bengt

Japp, var hemma hos Bengt nyss, fick ta bussen både dit och hem! Vi checkade in en film och käkade. Först trodde jag att jag missat bussen på vägen hem..Stod nånstans i Sverige men inte fan vet jag vart, ingen telefon, kunde inte ens ringa taxi.. tänkte om jag skulle börja knata! Men, sen kom bussen en kvart senare, sheeeu!

Igår kväll när jag kom hem från städningen hade jag inte någon nyckel med mig och de hade gtt o lagt sig på nedervåningen, iskallt som det var och jag kom int ein, plinga på som sjutton..Nej det här går inte, måste göra nåt så att dom hör mig! Gick och hämtade en kratta och började banka på väggen utanför, men ingen hörde. Jerry trodde att det var hans farsa som stod och meckade tavlor mitt i natten hah..
Ett rent helvete helt enkelt. Men sen plinga ja ett par ggr till så hajjade Lars och kom och öppnade åt mig :D
Nu ska jag försöka bränna skivor på denna dator som lägger av i systemet när man försöker...

Fick ett par nya bilder från fotosessionen på Clarion Hotell nyss! Så grymt snygga. En bild tänkte jag, va fan,, är det här jag??!

Hey



Kommentarer
Postat av: Elin Wijk

Gud va fin bild! :)

2009-01-06 @ 13:06:12
URL: http://elinspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0