Trött !

Fy sjutton vilken dag. Vaknade inte förrän kl 13 idag. Somnade nog runt 2 tiden inatt. Så 11 timmar drygt sov jag. men var ändå trött när jag vaknade. Men gick och lag mig igen runt 17 och sov tills 19.30 när Jerry kom med käk! Var nog för mitt besök hos Helen igår, de tar på krafterna att åka buss och allt. Åkte till apoteket och hämtade den andra medicinen mot min järnbrist, likadana kapslar som jag kände igen från äldreomsorgen när jag jobbade där. Då hade ju de flesta gamlingarna sån medicin. Har massa saker att göra, som att göra ett s.k säljbrev som ja fick i uppdrag av arbetsförmedlingen. Det tar tid att skriva... Man måste komma på bra saker om sig själv och hur man ska sticka ut från mängden av ansökningar till ett jobb.. inte lätt det där.. haha! Nu måste jag kila iväg och städa också, kommer va helt slut imorn när jag ska provjobba hela dagen. Hoppas att det går bra för mig !



Bild år 2006 i Bulgarien Sunny Beach, samma sommar vi tog studenten
Jag och Helan. Issa på ett hörn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0