Urinvägsinfektion igen!

Mina två inlägg i år har inte vart så intressanta ;) Det kan jag hålla med om, inte detta inlägg heller. haha. Jag förmodar att jag åkt på urinvägsinfektion igen, har pinkat nu tre ggr den senaste kvarten! Ussch va detta är jobbigt. Måste vart när jag var ute och letade efter Jerry på nyårsnatten som det blev såhär efter några dagar.. Någon mer som haft  detta många ggr på raken? Jag lyckas alltid få det hela tiden.. Va kanske två månader sen då jag hade det sist.. och nu är det söndag så man kan inte gå till doktorn heller.. Fanken.. Måste få bukt med det här..

var hos Nathalie och Angelica igår kväll, skulle sova där men Jerry saknade mig så mycket så han hämtade mig mitt i natten då det var snökaos på vägarna! ;)Vi kollade på typ tre filmer och sjöng kareoke innan jag drog typ halv 4 på morron ;)

Nu måste jag kila iväg och städa.

Min telefon har jag ju också slagit sönder så kan inte få tag i Helan och inte nån annan för den delen heller, ringde från Jerrys mobil men hon jobbar väl, Ja lämnade ett meddelande i 3svar iaf ;)

Saknar min Helen och våra fikastunder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0